CIF Tennis har i år 25-års jubilæum. Det fejrer vi med en stor doubleturnering torsdag den 25. juni klokken 16.30. Der spilles doubler, og der trækkes lod om makkerpar. Turneringschefen sætter rammerne for matchernes længde og turneringens afvikling. Der er selvfølgelig fine præmier til vinderne, og efter kåringen af disse, er der grillpølser og kolde forfriskninger til alle de deltagende.
Tilmelding er nødvendig og senest mandag d. 22. juni kl. 20. Der er et begrænset antal pladser, og I deltager efter først-til-mølle-princippet. Så meld dig til allerede i dag.
For at tilmelde sig skriver man en mail til Peter på adressen:
Vi glæder os til at se jer. Mvh Bestyrelsen
På fotoet ses sidste års vindere af Midsommerturneringen:
Jonatan Nirmalan og Rasmus Vinther